لاستیک خارجی

آشنایی با پارامترهایی که روی قیمت لاستیک خارجی تاثیر می گذارند

امیران تایر- قیمت لاستیک خارجی

آشنایی با پارامترهایی که روی قیمت لاستیک خارجی تاثیر می گذارند

همانطور که می دانید، خودروها دارای قطعات بسیار زیادی هستند که بخشی از آن ها، مصرفی بوده و طول عمر محدودی دارند. لاستیک ها، از قطعات مصرفی انواع خودروها به شمار می آیند و اهمیت بسزایی در عملکرد خودرو و ایمنی رانندگی دارند. در این بخش، قصد داریم به عوامل موثر بر روی قیمت لاستیک خارجی و نحوه خرید اصولی آن بپردازیم پس با ما همراه باشید.

لاستیک خارجی بهتر است یا ایرانی؟

یکی از سوالاتی که ذهن بسیاری از کاربران را مشغول به خود می کند، این است که لاستیک خارجی بهتر می باشد یا ایرانی؟ گرچه لاستیک های ایرانی از مزایای بسیار زیادی برخوردار هستند اما خوب است بدانید که لاستیک های خارجی، از لحاظ نرمی و طول عمر بیشتر نسبت به لاستیک های ایرانی برتری دارند. از این رو، اگر می خواهید یک رانندگی لذت بخش و مطمئن را با خودرو خود تجربه کنید، پیشنهاد می شود از لاستیک های خارجی مرغوب استفاده نمایید.

امیران تایر- قیمت لاستیک خارجی

برتری لاستیک خارجی نسبت به ایرانی

ویژگی های لاستیک خارجی مرغوب

بهتر است بدانید که عوامل زیادی از جمله ویژگی ها و مزایا بر روی قیمت لاستیک خارجی تاثیر گذارند. لاستیک های خارجی مرغوب و با کیفیت، دارای طول عمر بسیار بالایی هستند. علاوه بر آن، لاستیک های خارجی مرغوب دارای تنوع بالای آج بوده و مناسب انواع جاده و مسیر ها می باشند. فراموش نکنید که میزان چسبندگی لاستیک خارجی مرغوب به جاده کاملا مناسب است. لاستیک های خارجی با کیفیت در برابر حرارت و ساییدگی نیز مقاومت خوبی از خود نشان می دهند. البته ناگفته نماند که لاستیک های خارجی برای مسیر های خاکی و سنگلاخی، گزینه مناسبی محسوب نمی شوند.

بهترین برندهای لاستیک خارجی

قبل از استعلام قیمت لاستیک خارجی، بهتر است اطلاعاتی راجع به بهترین برندهای تایر دنیا کسب کنید. امروزه کمپانی های بسیار زیادی در سراسر دنیا مشغول به تولید لاستیک هستند اما کمپانی های دانلوپ، میشن، هانکوک و بریجستون در این زمینه پیشرو هستند و قادر به تولید محصولاتی با کیفیت بی نظیر می باشند.

دانلوپ

کمتر کسی است که با برند کپانی دانلوپ آشنایی نداشته باشد. کمپانی دانلوپ که در کشور آلمان واقع شده، از برترین تولید کنندگان لاستیک در سراسر دنیا محسوب می شود. البته فراموش نکنید که قیمت لاستیک دانلوپ نسبت به بسیاری از لاستیک ها گران تر است. جالب است بدانید که کمپانی دانلوپ برای خودروهای سواری، وانت، انواع پیکاپ ها، کامیون و حتی ماشین آلات راه و جاده سازی نیز لاستیک تولید می کند.

امیران تایر- قیمت لاستیک خارجی

بهترین لاستیک های خارجی

میشلن

لاستیک های میشلن نیز از شهرت بسیار زیادی در میان سایر برندها برخوردار هستند. این نوع لاستیک، مقاومت بسیار بالایی در برابر ساییدگی و پنچر شدن از خود نشان می دهد و انعطاف پذیری کاملا مناسبی دارد. البته ناگفته نماند که قیمت لاستیک خارجی میشلن نسبت به سایر برندها گران تر است.

هانکوک

لاستیک هانکوک که ساخت کشور کره جنوبی است، از کیفیت و مقاومت هیچ چیز کم ندارد. این نوع لاستیک در بازار از قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای برخوردار است. البته فراموش نکنید که لاستیک های هانکوک بیشتر مناسب خودروهای سواری و وانت های سبک شهری هستند.

امیران تایر- قیمت لاستیک خارجی

قیمت لاستیک خارجی

سایر

اگر بودجه شما به لاستیک با برندهای ذکر شده نمی رسد، نیازی نیست نگران باشید چرا که شما می توانید با کمترین هزینه، لاستیک خارجی مرغوب خریداری کنید. لاستیک های کومهو، تری انگل، سومیتومو و ... از برندهای خارجی کم شهرت اما با کیفیت و مقرون به صرفه هستند.

نکات حیاتی خرید لاستیک خارجی

برای خرید لاستیک خارجی، باید به نکات ضروری خاصی توجه داشته باشید تا بتوانید خریدی سودمندانه و مطمئنی را تجربه کنید. البته پیش از انجام هر کاری، باید اقدام به استعلام قیمت لاستیک خارجی از طریق فروشگاه های معتبر کنید. پیشنهاد می شود قبل از خرید لاستیک خارجی، با افراد متخصص و کاربلد در این زمینه مشورت نمایید.

بررسی دقیق تاریخ تولید

از مهم ترین نکات خرید لاستیک خارجی، می توان به بررسی تاریخ تولید اشاره نمود. به عنوان مثال اگر بر روی لاستیک عدد 2011 هک شده بود، یعنی تایر در یازدهمین هفته سال 2020 تولید شده است. در نظر داشته باشید که تاریخ تولید، نقش پر رنگی را در قیمت لاستیک خارجی ایفا می کند.

توجه به سایر فاق و پهنا

هنگام خرید لاستیک خارجی، باید به سایر فاق و پهنا نیز توجه ویژه ای داشته باشید. البته اگر قصد تغییر سایز لاستیک را دارید، بهتر است با کارشناسان و متخصصان مشورت کنید و از راهنمایی آن ها استفاده نمایید.

بررسی برند، کیفیت و اصالت

همانطور که در قسمت های قبل اشاره شد، برند از عوامل موثر بر روی قیمت لاستیک خارجی محسوب می شود. جهت خرید تایر خارجی باید برند، کیفیت و اصالت آن را مورد بررسی دقیق قرار دهید.

امیران تایر- قیمت لاستیک خارجی

نکات خرید لاستیک خارجی

طول عمر لاستیک خارجی چقدر است؟

طول عمر لاستیک خارجی چقدر است؟ این سوال ممکن است برای بسیاری از کاربران مطرح گردد. عوامل مختلفی از جمله سرعت در رانندگی، شیوه رانندگی، نوع جاده و مسافت طی شده بر روی طول عمر لاستیک خارجی تاثیر گذارند. طبق نظر کارشناسان، باید هر 30 هزار کیلومتر یکبار تایر ها را به صورت ضربدری جابجا کنید و آن ها را هر 60 الی 80 هزار کیلومتر با توجه به میزان آج، تعویض نمایید.

عوامل موثر بر روی قیمت لاستیک خارجی

از مهم ترین عوامل موثر بر روی قیمت لاستیک خارجی می توان به قطر دهانه، اندازه فاق، پهنا، برند، نوع آج و تاریخ تولید اشاره نمود. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی ما، از جدید ترین قیمت انواع لاستیک های خارجی در سایز های مختلف مطلع شوید.

کلام آخر

اگر می خواهید به عملکرد خودرو خود با خرید لاستیک خارجی بهبود ببخشید، بایستی ابتدا از خرید تایر دست دوم خودداری کنید. جهت خرید لاستیک خارجی مرغوب با قیمت مناسب و مقرون به صرفه، پیشنهاد می شود به فروشگاه ما مراجعه نموده و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *